Zone Systems förstärker sitt sälj- och projektteam

Eddie Andersson är Zone Systems senaste tillskott. Bolaget har tagit flera nya kunder under senaste året och bolaget har en tydlig tillväxtstrategi med bland annat utökat erbjudande. Eddie började sin tjänst som Key Account Manager med en projektledarroll hos oss 1 mars. Eddie kommer att sälja hela produkt- och tjänsteportföljen men ha ett visst extra fokus på bolagets affärsområde fasta skyltar där bland annat fasadskyltar, flaggaskyltar och andra typer av liknande skyltar ingår. Zone Systems får en erfaren och driven person till sitt sälj- och projektteam. Eddie kommer senast från en tjänst som Head of products på TopRight Nordic där Eddie ansvarade för TopRights produktportfölj samt ansvar för nyckelkunder. Eddie har genom åren varit med och byggt tillväxtbolag.

- Det känns fantastiskt kul och inspirerande att få in Eddie i bolaget. Han kommer att tillföra mycket genom sin erfarenhet, kompetens och driv. Han har dessutom erfarenhet av att driva tillväxtbolag vilket känns spännande, säger Olof Viklund VD och delägare på Zone Systems.

Eddie kommer att ansvara för ett antal redan befintliga kunder men fokus kommer vara att hitta nya kunder att växa med. Eddie utgår från företagets produktionsenhet i Vadstena.

- Det känns inspirerande att delvis byta bransch men ändå kunna bearbeta samma kundsegment. Att få göra detta i ett företag som tillverkar många av sina produkter i Sverige och därmed kunna sälja ett hållbart erbjudande känns både modernt och fräscht, säger Eddie Andersson Key Account Manager på Zone Systems.

Du når Eddie på mail eller telefon och hittar mer information här >>