Helhetslösning till Circle K i Flädie

Circle K fortsätter sin satsning på ökad service via Drive Thru. I dagarna invigs nya stationen i Flädie och Zone Systems levererar flera olika skyltlösningar, däribland Drive Thru produkter, i det nya konceptet ”New concept store”. Flera av skyltarna är specifikt framtagna för Circle K. Circle K har redan byggt om 8 stationer till det nya konceptet och under hösten väntas flera stationer i det nya konceptet öppnas.

- Vi är mycket nöjda med Zone Systems leverans av produkter men framförallt deras projektjobb. Zone Systems har tagit ett helhetsansvar kring produktion, montage och projektledning och levererat till en hög servicenivå vilket är viktigt för oss, säger Stefan Andreasson, konceptansvarig på Circle K i Sverige.

I leveransen till Circle K har Zone Systems levererat produkter som stortavlor, affischramar, markstativ speakerbox, halfgate, menytavlor, ljustavlor, vepor och kedersystem för att nämna några produkter.

Projektet med Circle K ligger helt i linje med företagets strategi att ta ett större helhetsansvar hos kunderna med i och med att erbjuda tjänster som projektledning, montage, hantering av bygglov mm.

- Det är roligt att Circle K visar oss förtroende att leverera en helhet. Zone Systems har god erfarenhet att leda större projekt och vi ser framemot kommande nyetableringar och ombyggnationer för Circle K, säger Andreas Forsfjäll, produkt- och projektchef på Zone System.

Behöver du hjälp?

Har du behov av en helhetsleverantör som inte bara levererar skylten till dig? Tveka inte att kontakta Andreas Forsfjäll för mer information och ev prisuppgifter.
Andreas.forsfjall@zone-systems.com