På Clock står tiden inte stilla

Fredagen den 23 augusti 2019, mer än 40 år efter att den första Clockrestaurangen slog upp sina portar i Stockholm var det så äntligen dags för nypremiär. Den här gången är det de hungriga i Härnösand som ska lockas med ett helt nytt koncept. Att Clock återkommer på marknaden är nog efterlängtat av många. Trots att många tyckte att Clocks baconburgaren med currydressing var en riktig vinnare och Big Dream med ananasskiva i burgaren var unik, blev konkurrensen för tuff i slutet av 90-talet. Det finns en lång historia mellan Clock och Zone Systems. Zone Systems har bland annat levererat menysystem åt kedjan.

Det nya konceptet innehåller både hamburgerbar och coffee house. Denna gång har Zone Systems fått äran att leverera fasadskyltarna.
Zone Systems grundtanke är att skapa produkter och tjänster som gör det enkelt för varumärkesmedvetna kunder att nå ut med sitt budskap. Företaget erbjuder helhetslösningar inom all form av skyltkommunikation.

- Det känns hedrande att få uppdraget att leverera skyltar igen till ett så anrikt varumärke och extra kul att få leverera fasadskyltar, säger Maria Tedestedt Key Account Manager på Zone Systems.