Sommaren närmar sig…

Vi kan summera ett annorlunda och speciellt, men samtidigt roligt första halvår på Zone Systems. Pandemin har fortsatt drabbat samhället i stort och såklart även oss som bolag. Sista månadernas kraftigt ökade råvarumaterialpriser och samtidigt långa ledtider har inneburit stora utmaningar. Jag är väldigt glad, men också stolt, att vi har en egen produktion som gör oss flexibla i ett sådant här marknadsläge. Vi arbetar väldigt lösningsfokuserat för att leverera utifrån kundens behov och leveransplaner och är tacksam för den förståelse Ni alla visat oss i detta läge. Utöver många utmaningar har vi utökat personalstyrkan och vår satsning på nya segment och breddat erbjudande har fallit väl ut.

Vi har skrivit avtal med några nya kunder och en av dem kan ni läsa om vårt senaste nyhetsbrev. Vi sitter just nu i en del spännande processer som vi hoppas ska kunna stänga inom en snar framtid. Vår resa "att skapa skyltprodukter och tjänster som gör det enkelt för varumärkesmedvetna kunder att nå ut med sitt budskap” fortsätter. Snart är det dags för lite återhämtning för gänget på Zone Systems. Vi stänger vecka 28-30, sedan är vi på plats igen och redo för en spännande höst med förhoppningsvis ett litet öppnare samhälle och fler personliga möten, kanske med dig? Kanske möter ni oss digitalt i en ny skepnad framöver…Till dess vill jag önska er alla en avkopplande och solig semester!

Olof Viklund, VD